ŠPeciálný manažérsky program na s chudnutie

Dietní plán, tréning, cvičenie a šport.

o

NUTRIČná konzultácia a dietný plán

Po úvodnej konzultácií ohľadne vášho zdravia a možnosti zhodenia pár kíl zdravou výživou Vám predpíšem dietní jedálný plán no tiež tréning, cvičenie a šport.

l

tréning, Cvičenie a Šport na s Chudnutie

Podľa Vášho bazálného metabolizmu a celkového zdravotného stavu Vám predpíšem tréningoví, cviční, a športoví plán na s chudnutie. Určíme približní termín potrebného s chudnutia.



Dietní Plán

Dvojtýždenný a mesačný diétni plán.

dietní plán na 2 týždne

50.00 €

  • 14 dňový dietní plán 
  • Nutričná a nízkoenergetická diéta
  • Raňajky, obedy a večere
  • Tréning, cvičenie a šport
  • Výpočet Vášho BMI a podobne

dietní plán na mesiac

80.00 €

  • 30 dňový dietní plán 
  • Nutričná a nízkoenergetická diéta
  • Raňajky, obedy a večere
  • Tréning, cvičenie a šport
  • Výpočet Vášho BMI a podobne

kedy dietu a čo popri diete ?

kedy dietu

BMI je telesní index, ktorý nám udáva či sme normálnej postavy alebo máme nadváhu či obezitu. Ak máme už nadváhu treba rozmýšlať o nasadení správnej diéty.

popri chudnutí

Pri chudnutí odporúčam aj pohybovú aktivitu a to najmä chôdzu, beh, ciklistiku, plávanie a iný šport. Ktorý nám v značnej miere napomáha pri s chudnutí. A udržanie kondície.

h

Tipy na dietu

Nápoje 14.09.2020

zeleninové smoothie

Zelenina obsahuje veľa vlákniny čo nám pomáha pri chudnutí, tým že prečisťuje črevný trakt, lebo je nestráviteľná. A teda naplní žalúdok čím strácame pocit hladu ako by sme boli najedení. Avšak sa nestrávi čiže opustí telo bez toho aby sme od neho pribrali niaké zbytočné kalórie.

Ďalej obsahuje veľa vitamínov, ktoré sú nevyhnutné pre náš organizmus a to hlavne pri držaní diéty. Zeleninové nápoje z čerstvej odšťavenej zeleniny nám určite neuškodia ba naopak veľmi prispejú k našej nízkoenergetickej diéte. Doporučujem pri diéte veľa pitného režimu.

Taniere 14.09.2020

ovocný tanier

Ovocie síce obsahuje cukor a preto ho niektorý výživový poradcovia neodporúčajú pri chudnutí. Avšak aj veľa vitamínov čo treba doplniť pre zdravé fungovanie ľudského organizmu a to hlavne pri diéte. Ovocní cukor obsahuje nadmieru fruktózi, ktorá sa odporúča aj pre diabetikov pri liečbe cukrovky.

Je vhodné teda občas malom množstve doplniť vitamíny ovocím aj pri diéte. A nepoužívať normální cukor, ktorý z väčšej mieri obsahuje glukózu od ktorej by sme mohli efekt chudnutia obrátiť, teda pribrať na váhe.

zdravé jedlo 14.09.2020

dietné jedlo

Chutné varené pokrmy so zeleniny zabezpečia správné chudnutie. Môžme kombinovať aj s cestovinamy a inými cereálními potravinamy, ktoré taktiež obsahujú vlákninu a to najmä celozrnné výrobky, ako celozrnní chlieb a podobne.

Veľmi vhodné je konzumovať surovú kapustu a inú zeleninu. Lebo obsahuje veľa vlákniny. a doslovne zoškrabáva nevhodné vírastky s čriev a tým predchádza aj rakovine hrubého čreva. Samozrejme môžme jesť aj bielé mäso a podobne. Pozor si treba dávať hlavne na tučné jedlá, teda tie ktoré obsahujú veľa tuku

-->